SUPER SCHA :D
Friday 20 January 2012, ϟ 0 shout(s)

Smlm mmg ade candidates dgn sorang batak ni kt penara. malangnya aku xberapa nk ade mud,dia ajk lepak tngge.ceh aku tau2 jelaa an ape risikonye..huhu,so dgn kuasa patriotik aku,aku mencipta sebuah janji manis.aku pesan kt dia just waiting there,n i'll see at 8:00 o'clock..(:

hei,tngok kaki la..sape yg believable jnji melayu mcm tu an,so aku selamba ayam g lepak dgn member aku tnpa mmpedulikan itu jnji .hahaha.dia ape lagi? waiting kt tngge mcm orang bodo bendul..XD

tapi aku xde sekejam itu,aku mmbritahu beliau bahawa aku tertidur dan terlupa utk bertemu dgnnya..dia dgn perasaan gentleman just saying likethis " ouh,xpew la..awak tido la dulu..bye"

aku ape lagi...suara lebah kluar laaa :D

gelak xleh brake doh! eh sengal la tuihhh!! so aku teruskn agenda ku mlepak dgn mmber sekaumku di BTR..lailailai~

tamat :)


new past