khas untukmu sayang :')
Monday 27 February 2012, ϟ 0 shout(s)


maafkan aku kiranya aku tidak pernah mmbuatmu bahagia :)
maafkan aku kiranya kau mmbenci tingkah laku ku itu :)
mafkan aku kiranya kau terpaksa bersabar dgn sikapku :)
maafkan aku kiranya aku terpaksa membohongimu tnpa niat :)
maafkan aku kiranya kau memarahiku dlm diam :)
maafkan aku kiranya aku mmbisu tak bersuara :)
maafkan aku kiranya kau terpakse menanggung rindu trhadapku :)
maafkan aku kiranya aku berlaku curang :)
maafkan aku kiranya kau terpaksa mmbuang masa menelefon dan mengSMS aku :)
maafkan aku kiranya menyusahkan hidop kau utk brjumpa aku selme 45 minit wlpun kau tak prnh mrungut :)
maafkan aku kiranya selalu lmbat bjumpa dgn kau di stesen lrt harituh :)
maafkan aku kiranya kau terpakse telan ubat gegat utk cube melupakan aku :)
dan ampunkanlah aku kiranya aku brdosa trhadapmu :)
sumpah sayang kamu *cuma tak berani nk luahkn je -.-'

new past