sehari merungut tak sah!
Tuesday 28 February 2012, ϟ 0 shout(s)

assalamualaikum and very gud evening to all my aliens there ;D

wah2 dh mcm pnceramah ta diundang je bunyinye ..ngeee~
ok2 be serious..
actually aku dh mklumkn yg next wekk aku mrupakan mngsa exam. so the silly is,mnggu ni ciku da start edarkn kerja kursus yg mmbebalkan..aduhh ni yg mlas nih,dia ingat aku ni adek bradek albert enstain ka? time aku nk tido la kau nk gnggu aku sruh buat bnde alah ni..errr nyirap2!
then,dia pk kertas A4 tu nk petik dri mne? pkok pisang? ni yg tak syok nih! auw auw!

-geografi.

-sejarah.

-seni visual dll

so dgn muke yg sparuh membabikan aku,aku tpkse terima knyataan sprti mne aku trpkse mnerima knytaan yg aku dh bujang trang tang tang!.!.!
hahaa...sorry to say la,dude. .
xterpikir nk cri yg BARU? ouh..oh oh,no need la! focus on paper,take some prayer okengg ;)
hahaha nth la..dh bnyk wrtawan dh yg interview aku ttg soalan cepumas nih especially in fesbuk..
aku jee yg mls nk jwab..xabeh2 ayt yg same "jom kapel!"
sumpah xde feel doh -.-'
kucing pun klo nk ngorat,dia pum mngesel2 bulu dia kt si betina dlu then bru lah dpt kan..inikan pula kau yg berakal..cume tak brtamadun jea (!) (a.k.a bebal)
utk pngetahuan kau,orang yg bleh brsabar dgn prgai aku je yg layak dgn aku bukn tgk wajah separuh suci or wang di jari..ade paham? ok bagus!




new past