gila tak puas!
Saturday, 23 June 2012, ϟ 0 shout(s)

alhmdulillah..pejam celik,bukak tutup, akhirnya dh 3 mnggu aku kt sini (johor).
spnjang aku ade kt sini rse aman lah siket dri gngguan para2 syaiton d luar sne tu..tpi jgn pndng sengkek kt org kmpung sini pulak,mulot dorang lancang sngguh! boleh tahan prngainye..biase latew faktor kemajuan..haha,tp yg peliknya prngai dorang ni lbih barbie doll drpde dak2 KL,cewahh kononnye ..tp syies la,bru sehari msuk skolah baru tu,satu negeri dh kecoh psal aku (xlah smpai satu negeri,melampaulah tu..) aku baru lngkh fisrt step tngga,ade mmat sengal ni "weh,budak baru!" yg prmpuan smua jeling2 mnje je kt aku,mcm aku xtau tektik kmpung korang nk buli aku? cehh silakan..klau nk rse tendangan naruto aku! alahai,ade yg bajet kerek,ade yg mcm makcik2,ade yg tnjok pailang..wht the heii la u! pk dh cukop tatu latew nk tnjok blgak smbong korang,boleh jln daaa..ingat kau batak sgt ke nk skolah situ? aku stay jhor pun sbb tnggngjwab aku pde negara! eh,negara ape pulak..pde nenek aku laa..*sorry2 terOver pulak

k la nk tido,buat kering tekak aku je mra2 nih,blm kwen muka dh jd mak lampir..mau lari laki aku nnti..hehe k la daaa..

new past